Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 10. april 2011, 11:02

Jeg har et setup med en WDTV Live, som jeg har koblet en WD Essential 2 TB disk til.

Jeg så en film så sent som i aftes og pludselig i dag, da lilletøsen skal se en tegnefilm på den, vil den ikke se disken. Jeg sætter disken til min PC og får beskeden, at disken er beskadiget og at den vil formattere den.

What to do?

Skal jeg virkelig til at formattere hele disken? Vi har hele vores filmsamling på den og har ikke haft mulighed for at tage backup, da jeg ikke har diskplads til det, så det vil jeg jo være ret ked af.

2

søndag, 10. april 2011, 13:37

Jeg fik løst problemet ved hjælp af EASUS Partition Master, så alarmen er afblæst :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.