Lyd fra pc til tv

  • Hej


    har et problem med og få min pcérs lyd ud igennem mit 32"samsung, jeg har prøvet alt muligt for og se om det virker men dog uden held derfor skriver jeg herinde...


    OS: Windows 7 ultimate 32 Bit


    Mit tv:
    Samsung LE32A467


    Mit Grafikkort:
    Ati Radeon HD 4850 1 gb


    Lydkort: Onboard Asus p5ql pro


    Lydkort2: Steelseries headset med usblydkort


    Har mit tv forbundet med et hdmi kabel, den ene ende er sat i HDMI 1 (TV) og den anden er sat i en adapter DVI (24 pins-1)->HDMI. (Skal lige siges at jeg kører dublere skærme så jeg ser det samme på begge 2)


    Jeg har prøvet og sætte jackstik i min computers lydudgang (Grøn) også phonokabel over i tvét (Rød og hvid), det har jeg gjort så mange gange før og det har virket, men jeg kan simpelthen ikke få lyd ud igennem tv´ets højtaler.


    har prøvet og få hdmi kablet til og tag lyd med over men har ikke kunne få den til og virke heller ikke


    Har læst mig lidt frem til at der skal kører et kabel fra grafikkort til mit bundkort, dog kan jeg ikke se at der er plads til og sætte en ledning til mit grafikkort har de 2 pci med 6 eller 8 pins (Kan ikke lige huske det). Jeg skal også ændre lyden i mine afspilnings enheder med dette er ikke muligt.


    http://www.peecee.dk/upload/view/300347/full


    Har også disablet mit onboard lydkort, heller ikke virket


    opdateret alle mine drivers heller ikke virket


    Er der nogen der ude i verden der kan hjælpe mig????

  • Hvis ikke den hdmi-dvi adapter er en specielt lavet til Radeon kortene, så kan du ikke få lyd igennem. Så man kan ikke bare købe en i Bilka og få lyd igennen den.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H