Lagger når jeg spiller

  • Hej tweakers!


    Når jeg spiller spil på min pc kører det fint i 5-10 min. derefter skifter den mellem at lagge i 20-25 sekunder, og køre flydende i 20-25 og skifter hele tiden i det interval.


    Dette sker ved alle spil, Minecraft, Wow, Crysis 2, etc etc.


    Jeg har på fornemmelsen at det er pga af at min computer kun kører på oplader fordi batteriet er ødelagt, men jeg skal ikke kunne sige det.


    kører med Windows 7.


    Så vil gerne spørge om der er nogen der måske har en idé til hvad der kan være galt :)

  • Det er ikke pga. dit batteri vil jeg tro. :)


    Tror nærmere det er køling problemer, styresystem problem som drivers eller fejl.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Jeg forstår at du køre på en Notebook/Laptop ?
    Er dette korrekt opfattet ?


    Jeg har selv en MSI Notebook, som har meget styre kraft og yde evne end en normal computer, men grundet dets begrænsede køle muligheder, vil den blive varm utrolig hurtig. Dette passer også godt med at du siger den køre godt i starten, også går det galt, med lag spikes, delay og ligende.


    Jo større de bliver, jo varmere bliver de også - det vil reducere hardwarens ydeevne :)


    Jeg har/havde samme problem, det eneste jeg fandt muligt for at løse problemet var at købe en ordentlig CoolerPad, Logitech har nogle rimelige gode nogen, til fair priser.


    Håber dette hjalp.


    Edit: Ved at køre på ren størm, giver du din computer bedre ydeevne, da den får en mere stabil strøm forsyning, kontra på et batteri.


    Så det du gør, er helt fint.


    jeg tager altid selv batteriet ud, hvis jeg sætter en notebook i en "dock"