Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

1

tirsdag, 5. april 2011, 16:21

jeg har stadig lidt problemer med min net endnu, har en Buffalo AirStation WHR-G125 modded med DD-WRTv24-sp2 build 14896, problemet er at min fibernet forbindelse gør af og til både med og urouter på, og har samme hastighed os med og uden router, og Syd Energi ka ik finde fejlen, heller ik når mit net går, og jeg ik ka forbinde til mange folk når jeg ska sende dem noget om det er over msn, skype el. andet så kan det tage en krig selv med åbne porte el. om jeg så laver en torrent fil med el. uden gratis tracker i.

Citeret

Memory
Total Available
12.7 MB / 16.0 MB
Free
0.9 MB / 12.7 MB
Used
11.8 MB / 12.7 MB
Buffers
1.4 MB / 11.8 MB
Cached
4.1 MB / 11.8 MB
Active
3.8 MB / 11.8 MB
Inactive
1.6 MB / 11.8 MB

vil høre om jeg ska ha en større router med mere ram i til min 30/30mbit el. hvad er der gal?

2

tirsdag, 5. april 2011, 17:38

Hvis din fiberforbindelse mister forbindelse også uden at din router er brug, så kan jeg ikke nogen grund til at det skulle være din router der er årsagen til at du har problemer.

Så vidt jeg kan se har din router en 240MHz processor og 16MB ram, de fleste 802.11n routere har en hurtigere processor end det og mere RAM, så hvis du bare gerne vil have noget der er hurtigere findes der masser af routere derude der ville kunne gøre det.

En lille detalje er at routing performance blive sjældent bedre af at bruge 3rd party firmwares som dd-wrt osv.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

3

tirsdag, 5. april 2011, 18:03

har oplevet at mit net på wireless blev bedre med DD-WRT firmware end med original firmware så lidt har det da hjulpet ^^

4

tirsdag, 5. april 2011, 18:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
har oplevet at mit net på wireless blev bedre med DD-WRT firmware end med original firmware så lidt har det da hjulpet ^^

Hehe ja det er så lige det, at det kan rette nogle fejl (som ellers ikke ville være blevet rettet) der giver problemer.

Jeg kan i øvrigt se at jeg nok må trække lidt i land, det lader til at variere afhængigt af hvilken platform det er baseret på og original firmwaren.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.