Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. marts 2011, 16:32

Hej Tweakers :b

Jeg har kigget lidt efter en ny skærm her på det sidste og eftersom at jeg kun bruger min stationær til spil, så synes jeg det var en god ide og investere i sådan en 120hz skærm.

jeg er gider ikke alt det stereoscopic 3d halløj, jeg er kun ude efter de 120fps og den lave input lag, men efter meget søgen, så kunne jeg ikke helt finde frem til hvilken en som var bedst.

Budgettet er lidt underordnet, eftersom de eneste jeg fandt lå mellem 2500-3500 kr og skærmene variede mellem 22"-24".

hvis nogle her ved noget om, hvilken en som passer bedst til mit behov, så endelige sig det

-Mignon out :)

supa!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.