Sennheiser HD 201 er det gode hovedetelefoner

  • jeg har sadt og kigget på de Sennheiser HD 201 de ser nice nok ud, men nogen som ved hvordan lyden er i dem?


    vil gerne ha et sæt hovedetelefoner med jackstik til bla musik og en little bitte smule gaming, har os blander om at købe et Creative X-Fi basered Audio i PCI-E x1 her og har et sæt Logitech Z-2300 ^^


    [Blocked Image: http://www.sennheisernordic.co…e/HD_201_ProductImage.jpg]


    HD 201


    Edbpriser


    ved godt at ca. 200kr ik er så meget for et set hovedetelefoner men det er ikke alle som har røven ud af penge heller ik på kontanthjælp ^^;


    upsi glemte lige at sige ska os bruge dem når jeg se mit anime ^^

  • normalt er sennheiser gode mht lyd, men sidder ikke særlig behageligt i de billige versioner....og skal de bruges yil gaming mangler der jo en mic.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    normalt er sennheiser gode mht lyd, men sidder ikke særlig behageligt i de billige versioner....og skal de bruges yil gaming mangler der jo en mic.


    gamer ik online, kun single player ved at være en del år siden jeg droppede det, eneste jeg gør er at snakke online over skype som det eneste, der funker mit usb headset fint, men vil gerne ha et med jack stik.


    har lige pt et AudioFX Professional 5+1 USB headset.

  • Har også et pat billige Sennheiser, godt nok ikke lige dem du har fundet der, men et par HD 202. De spiller sgu fint til prisen, og jeg tror generelt ikke der er meget forskel i lydkvaliteten på deres billige headsets. Men jeg er glad for mine!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Har også et pat billige Sennheiser, godt nok ikke lige dem du har fundet der, men et par HD 202. De spiller sgu fint til prisen, og jeg tror generelt ikke der er meget forskel i lydkvaliteten på deres billige headsets. Men jeg er glad for mine!


    der både HD 202 & HD202 II og der er 2kr's forskel :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    der både HD 202 & HD202 II og der er 2kr's forskel :crazyeyes:


    Oh snap! Tror det er II-versionen mine er - det er ihvertfald den indpakning de kom i, som er vist på edbpriser :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    regner med at bestille imorgen, så vil HD 215 II være et dårligt valg?


    Du går aldrig helt galt med Sennheiser. Kender ikke lige den model, men har svært ved at forestille mig noget dårligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    regner med at bestille imorgen, så vil HD 215 II være et dårligt valg?


    De er jo i en helt anden prisklasse end dem du tidligere har nævnt, så mon ikke de er en smule bedre. Har selv et par billige sennheiser ved siden af mine steelseries, og de funker ok(købt af en suspekt person på dba for 100kr, vi skulle mødes på ishøj station :crazyeyes:) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=420944

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    ino, det er en anden pris klassen, så dem på deres side, læste godt om dem via google, og faldt helt igemmen og designet ser nice ud ^^;


    Ja de ser ikke værst ud, du må lige fortælle hvordan de er hvis du vælger at købe dem ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja de ser ikke værst ud, du må lige fortælle hvordan de er hvis du vælger at købe dem ;)


    ska jeg skam nok, har fået afvide her til formiddag jeg evt. skulle prøve og kigge på Plantronics de skulle være på højde med Sennheiser kan det passe?



    fik anbefaldet et sæt GameCom 367


    [Blocked Image: http://www.plantronics.com/ima…fullsize/gamecom367_A.jpg]



    el. GameCom 377


    [Blocked Image: http://www.plantronics.com/ima…fullsize/gamecom377_A.jpg]

  • Har haft nogle billige plantronics og de var ikke noget at råbe hurra for, de var mildest talt af elendig kvalitet. Det sagt, så har jeg hørt rigtig meget godt om deres dyrere og nyere modeller.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har haft nogle billige plantronics og de var ikke noget at råbe hurra for, de var mildest talt af elendig kvalitet. Det sagt, så har jeg hørt rigtig meget godt om deres dyrere og nyere modeller.


    oki, fordi lige pt. sidder jeg og tænker på at hvis de er gode os til music som jeg høre rigtig mange timer at hver dag, gamer faktisk mindre og mindre og sker da man har skype samtaler af og til så, vil jeg gerne ha mine som er gode til music det er lige fra Trance til musik fra 40erne ja har planet musik stil ^^;

  • ville købe det headset sennheiser HD 201, en af mine venner har det os og det er utrolig dejligt headset, det funker bare! og ang skype kan man altid finde en eller mic man kan ligge på bordet og snakke fra hvis det er jo, jeg ville go for it !