Ny computer? Hjælp!

  • Hej Tweak.dk brugere.....


    Nu er tiden kommet for mig, tiden hvor jeg skal have mig en ny stationær computer.


    Jeg er dog helt fuldstændig på bar bund hvad angår det hardware mæssige indhold, da dette ikke har min store interesse.
    Så nu kommer spørgsmålet, hvad skal jeg have af de forskellige dele? Nogen der eventuelt kan linke til færdigbyggede computere? Generelt sagt, kom gerne med forslag til en ny computer.


    Jeg har selvfølgelig visse krav til hvad den skulle kunne trække (hovedsagligt gaming).
    Det er spil som, Dragon Age 2, Battlefield, WoW, Starcraft 2, generelt nyere spil på et okay niveau uden lag osv osv...


    Max prisen jeg vil give er: 7000 danske kroner.


    Jeg håber at høre fra nogen af jer med nogle rigtig gode forslag.


    På forhånd tak :) !

  • Det er en lækker pc, men jeg ville tage et større gfx, når du gerne vil bruge den til BF3. Håber det bliver en ny titel man opgraderer sin PC for :)


    Misforstå mig ikke, for gtx560 er et ganske fint kort :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Det er en lækker pc, men jeg ville tage et større gfx, når du gerne vil bruge den til BF3. Håber det bliver en ny titel man opgraderer sin PC for :)


    Misforstå mig ikke, for gtx560 er et ganske fint kort :)


    Helt enig Renegger, men GTX 560 skal nok være rigeligt til BF3. Hvis man er en super FPS whore, og gerne vil smide 1000 kr mere i den ville det nok være grafikkorten der skulle opgraderes, eller 4GB ram mere.


    Men 560'eren får du klart mest for pengene.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB