Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 25. marts 2011, 20:50

Kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor min mikrofon ikke virker i Skype.

Når jeg går ind i logitechs kontrol panel så kan jeg sagtens høre mig selv.
Når jeg så har kontakt med min kammi. Så er det lille mikrofon logo bare hvidt med en streg henover.
Hvis jeg så klikker på den, så slår den mikrofonen fra. Men den virker slet ikke i Skype.

Hvad gør jeg?

Christian.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Inderhaten" (25.03.2011, 21:11)

2

lørdag, 26. marts 2011, 00:22

Prøve i Skype:Funktioner> Indstillinger> Generelt> Lydindstillinger og så sikre dig at lyd ind står på (Mikrofon (Headset G35))

-Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|

-Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
-Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

3

lørdag, 26. marts 2011, 02:04

Fandt endelig ud af det. Min kammi havde lavet noget bøvl med hans skype setup så hans input var ændret. :oops:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.