iPad 2 - Hvem skal ha'?

  • [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/032011/Apple_black.gif]


    Ak ja..
    Er lige blevet ringet op af en medarbejder fra Expert hvor jeg er skrevet op til to iPad 2'ere.


    Han havde en god og en dårlig nyhed til mig.


    Den gode nyhed var at jeg var først på listen, og at jeg får de to iPad 2'ere som jeg er skrevet op til.
    En hvid og en sort 16GB WiFi.
    Behøver ikke 3G, da jeg jo bare deler nettet fra min iPhone 4.


    Den dårlige nyhed var så at der kun er 5 Expert butikker i landet der får iPad 2'en til at starte med,
    og at de ankommer til deres centrallager fredag kl. 17.00.
    Så jeg vil ikke kunne afhente dem før lørdag. :(


    Men mon dog ikke jeg overlever at vente én dag mere.
    For at beholde min plads på listen, skal jeg dog betale dem i morgen.
    Så jeg regner da lige med at kigge ind til Fona og de andre butikker derude der også har den. :)
    Kunne jo være man kunne nubbe dem der i stedet.


    Jeg regner med at lave en lille video så snart jeg får 2'eren hvor jeg vil sammenligne
    den med vores iPad 1'er.


    Hvad med jer?
    Skal i have den, eller venter i på Xoom eller noget andet? :)


    Eller er tablets slet ikke noget for jer?

  • Har en Iphone og en laptop, så har svært ved at finde noget nyttigt at bruge en tablet til :P


    Men de er da flotte at se på ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Har det fint med min Adam, så pt. står jeg ikke og leder efter ny tablet.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Jeg har lige købt en brugt 1'er i dag i stedet. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til endnu, så ville ikke smide fuld pris efter en ny 2'er hvis det viser sig at den bare kommer til at samle støv :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har lige købt en brugt 1'er i dag i stedet. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til endnu, så ville ikke smide fuld pris efter en ny 2'er hvis det viser sig at den bare kommer til at samle støv :)


    Hehe det er selvfølgeligt rigtigt.
    Jeg troede faktisk heller ikke jeg havde noget at bruge min iPad til da jeg købte den,
    men jeg endte hurtigt op med at bruge den meget mere end min PC, min bærbare og min iPhone 4.


    Den er simpelthen genial og sidde og surfe på nettet med.


    Glæder mig så meget til jeg får 2'eren.

  • Jeg ved stadigvæk ikke hvad jeg skulle bruge en tablet til, så nej regner ikke med at købe en ipad 2 ;)

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • jeg har min iPhone 3GS'er og når jeg for fundet nogle penge så skal mit næste Æble produkt være en MacBook Pro eller en MacBook Air :)


    jeg har prøvet en iPad og den var da sjov at lege med, men finder den ikk nyttig til noget som helst da jeg kan det samme med min iPhone :)

  • Den er selvfølgelig lækker at have til at sidde i en dock på kontoret.


    Meeeen, jeg klarer mig med min iPhone 4 indtil videre.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Hehe, er også glad for min iPhone 4, men er lidt tosset så lidt jeg bruger den efter jeg fik min iPad.
    Apps bliver bare bedre når de kommer ud på en stor skærm.


    Men jo, det er nok de færreste der har brug for en tablet. :)

  • Håber jeg får muligheden for en billig 2'er gennem nogen arbejds goder :)
    250,- måneden 1 år og så et "beskedent" beløb så jeg kan beholde den der efter :D
    (iPad2 64GB 3g versionen)


    men har stadig ikke fået 100% for at jeg kan men man kan sku da håbe !! :D



    skal siges jeg ikke ved hvad jeg lige som sådan vil bruge den til, men skal da nok finde på nogte hvis jeg først får fingrene i den :$

  • Snøft, ingen iPad 2 til mig i dag.


    Var en tur i Fona, og der fik jeg af vide de havde fået 4-5 iPad 2'ere pr. butik,
    i fuldstændig blandet størrelser og farve, og der sad allerede en 5-6 stykker i kø. :T


    Så jeg smuttede over i Expert og betalte for min forudbestilling,
    og skal så ud i morgen når de åbner og hente to stk. iPad 2'ere.
    En sort og en hvid. :)

  • Har heller ikke noget at bruge sådan en ting til :) har min pc/lille bærbar og se 10mini pro <som kan ringe gider ikke surfe på sådan en lille skærm ... :$

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

  • Ser lækkert ud. Er det på et af de tv, som står i din signatur?


    Nogen der har hørt om en ny 4g iPhone i den nærmeste fremtid. Er også ved at være på tide at jeg får noget nyt med æble på :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Ser lækkert ud. Er det på et af de tv, som står i din signatur?


    Nogen der har hørt om en ny 4g iPhone i den nærmeste fremtid. Er også ved at være på tide at jeg får noget nyt med æble på :)


    Det er det, ja.


    Og i følge rygterne skulle der ikke komme nogen ny iPhone i år.
    Læs evt. mere her: http://kortlink.dk/8w6e