Mikrofon problemer

  • Hey Tweak


    Modtog windows 7 64-bit forleden og har installeret det idag. Alt kørte fint, troede jeg lige indtil en af mine venner ringede på skype. Han kunne ikke høre mig på trods af at jeg havde valgt den rigtige mikrofon. Jeg har nu prøvet i lydoptager programmet og har fundet ud af at der er skruet ufattelig langt ned for min mikrofon hvilket gør at skype ikke opfanger det jeg siger. Jeg synes jeg har skruet op alle de steder jeg kan :S ( skype, mikrofon indstillinger i kontrolpanel) Men det hjælper ikke.


    Hjælp modtages meget gerne.


    [Blocked Image: http://img845.imageshack.us/img845/2541/lydboost.png]


    Som det kan ses på billede kan jeg hverken skrue mere op for boost eller for mikrofon


    EDIT
    ]Har fundet ud af at folk kan høre det jeg høre på min comp, hvilket betyder at mine højtalere fungere som mikrofon. Nogen der ved hvordan man bytter det rundt i windows 7?



    Mvh
    Jesper

  • om det er problemer ved dig lige i det her tilfælde er jeg ikke sikker på.. men prøv at gå ind i skype --> funktioner --> indstillinger --> lydindstillinger --> find din mikrofon og fjern fluebenet i "lad skype justere mine lydindstillinger" skru op for den nu og se om det blev bedre..


    Har oplevet en del gange at skype har skruet afsindigt langt ned for lyden uden grund.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta
    om det er problemer ved dig lige i det her tilfælde er jeg ikke sikker på.. men prøv at gå ind i skype --> funktioner --> indstillinger --> lydindstillinger --> find din mikrofon og fjern fluebenet i "lad skype justere mine lydindstillinger" skru op for den nu og se om det blev bedre..


    Har oplevet en del gange at skype har skruet afsindigt langt ned for lyden uden grund.


    Nej er ikke det

  • Har du i det hele taget installeret en ordentlig driver til dit lydkort/lydchip?

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Har du i det hele taget installeret en ordentlig driver til dit lydkort/lydchip?


    Skulle jeg mene, ser sådan ud i enhedshåndtering