OPDATERING AF NETVÆRKSKORT - ACER ASPIRE 5332

  • OPDATERING AF NETVÆRKSKORT - ACER ASPIRE 5332
    Jeg har en Acer Aspire 5332 og jeg kan kun logge på et netværk med min trådløse forbindelse. Jeg har snakket med You See support og de siger at jeg skal opdatere mit netværkskort...jeg har prøvet at søge efter nogle råd til det, men alt handler om trådløse netværkskort...Er der nogen som evt. kan hjælpe - jeg er totalt handicappet når det kommer til hardware og den slags...

  • Først kigger du på dit tastatur, lige til venstre for A sidder en tast der hedder Caps-Lock. SLÅ DEN FRA!


    Derefter går du ind på Acer's support side og henter driveren.


    http://us.acer.com/ac/en/US/content/drivers

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Ærligt talt det lyder som om en yousee supporter har fyret en røver af eller ikke ved hvad han snakker om(evt. dig der har misforstået ham) for at slippe af med dig.


    Det er muligt at du trænger til at opdatere driveren til netkortet, men det er yderst sjældent det er nødvendigt og det er stortset umuligt at kunne bestemme det for en supporter.


    Du kan starte med at undersøge om din computer er sat til at hente IP adresse og DNS servere automatisk, Microsoft har lavet en guide der viser meget godt hvordan det gøres: LINK


    Det primære ved den guide er at du følger den til trin 4 og der sætter at den skal hente IP adresse og DNS server adresser automatisk.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.