Problemer med lyddriver.

  • Hej alle.


    Jeg fandt en masse opdateringer til min computer, hvor bundkortet, cpu, CD Drev og harddisk stammer fra en HP Pavilion a6345.sc Desktop PC.


    Da jeg søgte på HP fandt jeg en BIOS opdatering og Lyd driver, men problemet er at installationen undstøtter kun Vista og jeg opdaterede i vinters til Windows 7.


    Har søgt og søgt efter en lyddriver der vil virke, men har endnu ikke haft "Luck" med det.
    Håber der er nogle der ved hvad jeg kan gøre, synes det er mega træls ikke at have lyd, når jeg skal snakke med venner eller høre musik :(.


    Til jer som er intereseret i at hjælpe mig, så er specs her http://bizsupport1.austin.hp.c…=3644673&prodTypeId=12454

  • en driver til vista burde også passe til windows 7.....men der er problemer med mange lyddrivere til de 2 styresystemer....men er det onboard lydkort du mener, for så er det vel chipset driveren der ikke passer ordentligt til

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • i følge den side du selv linker til hos HP, er det en realtek chip der sidder i computeren.


    Derfor burde du kunne bruge HD audio driveren fra deres hjemmeside: LINK

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Knaegten
    Det har jeg prøvet at downloade op til flere gange, uden held desværre.


    Jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg snart skal stille op med lyden..


    Hvad sker der når du prøver at installere den?


    Har du prøvet at se inde i enhedshåndteringen for om den alligevel skulle være installeret?


    Det kan jo være at driveren er installeret, men at du bruger den forkerte indgang eller andet.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.