Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. marts 2011, 18:25

Nogle der ved hvor jeg kan få et kabinet til mini ITX med plads til 2 x 3,5 ?

Syntes ikke jeg kan finde så mange på EDBpriser.

:rules:

2

fredag, 11. marts 2011, 19:00

Jeg har lavet en mini server med et Mini DTX (ikke ret meget større end ITX) Kabinet fra Lian Li.

PC-Q08B

Rigtigt fedt kabinet, selvom prisen er lidt høj.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "jst" (11.03.2011, 19:01)

3

fredag, 11. marts 2011, 20:26

Jeg købte dette kabinet netop pga at man kan smide to 3.5" diske i (med hjælp fra en 5.25" til 3.5" konverter).

LINK

Så vidt jeg kan se er det identisk med Ace polly (LINK).

Bemærk dog at resonans fra harddisk kan have tendens til at forplante sig i kabinettet (dvs. lad være med at have det stående på et bord i hovedhøjde som jeg gjorde).

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

4

lørdag, 12. marts 2011, 10:32

Ser fedt ud JST, hvad bruger du af PSU? vil gerne have en som ikke siger noget. nogle forslag?

:rules:

5

lørdag, 12. marts 2011, 12:00

Du kunne jo vælge en der ren faktisk ikke siger noget overhoved: ;)

http://www.caseking.de/shop/catalog/Powe…s:::30_413.html

6

lørdag, 12. marts 2011, 19:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rolex
Ser fedt ud JST, hvad bruger du af PSU? vil gerne have en som ikke siger noget. nogle forslag?

Jeg bruger en "billig" Corsair CX430. Den siger stort set intet, og er rigeligt god til et sådan system.

7

lørdag, 12. marts 2011, 19:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af jst

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rolex

Jeg bruger en "billig" Corsair CX430. Den siger stort set intet, og er rigeligt god til et sådan system.

Edit: I min mini server trækker den 2 x 1Tb SATA-600 diske på en PCIe x1 SATA Controller, og 4 andre harddiske + et optisk drev.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.