Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. marts 2011, 23:39

Hey... hvis nu jeg skulle smide vandkøling på min computer, hvor skulle jeg så bestille det fra ? jeg har en i7 processor, 2x HD6850 grafikkort.. og så nogle normale ram.. tror ikk de behøver køling... men er det til at finde noget køling til sine grafikkort ? har ikk kunne finde det nogen steder.. og evt oss til sine hdd's..

Og hvor stort et kabinet skal man have til det ? har et antec900, men ved ikk om det bliver for småt..

Og hvordan er det med transport? kan man få et 100% lukket system der er mulig at montere så computeren kan transporteres rundt uden alt for store problemer?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "spanxx" (09.03.2011, 23:41)

2

onsdag, 9. marts 2011, 23:47

Tror virkelig ikk' det er det værd at vandkøle to 6850.

3

onsdag, 9. marts 2011, 23:48

coolerkit er et godt sted at købe den slags hvis du ønsker de virkelig effektive systemer. ønsker du derimod samlede systemer, så lavede corsair vidst et kabinet med et samlet system der kunne udvides til gfx kort....northQs siberian tiger 2 er også en mulighed hvis du vil nøjes med cpu.

tror nu nok dit antec kabinet er stort nok, men man kan jo altid blive kreativ med placeringen af radiatorer som er det der fylder mest mht vandkøling....på ydersiden af pladen til bundkort var fx en mulighed.

ja der er risiko når man flytter et kabinet med vandkøling, men er man forsigtig er den ikke så stor at jeg ville lade det stoppe mig.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

4

onsdag, 9. marts 2011, 23:52

ok :) Takker.. Ved godt det lyder lidt dumt, men det er egentligt bare for at reducere lydniveu'et, og undgå alt for meget støv... synes tit jeg skal rengøre mit kabinet med alle de blæsere der er i et åbent kabinet..

5

torsdag, 10. marts 2011, 01:06

du undgår ikke at rengøre eller alt støj....der er mindst 1 pumpe der vil larme lidt eller meget, alt efter model, samt blæsere der køler radiatorerne ned, men du kan vælge nogle kvalitetsblæsere der fysisk er større og derfor larmer mindre, da de ikke behøver så mange rpm for at flytte samme mængde luft.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.