Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 8. marts 2011, 23:28

Hey Tweak peeps!

Jeg har længet ville anskaffe mig 3D grej til spil og har nu besluttet mig for at gå videre med ønskerne.
Jeg har en PC med et Radeon HD5850 graffikkort, og kom så i den forbindelse til at tænke på om det er kompitabelt med NVIDIA's 3D kit?

Kortet i sig selv skulle være kompitabelt til stereoscopic 3D med AMD HD3D technologi og der står også følgende på radeons hjemmeside for dette kort: 3D stereoscopic display/glasses support, requires 3D stereo drivers, glasses, and display.

På denne side kan man se hvilket briller der skulle være support til, men er i tvivl om det kun er til TV og ikke gaming på en pc.
Og i øvrigt om kortet kan klare alle 3D skærme?

Håber i kan hjælpe en totalt nobrainer på 3D området :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sotaz" (08.03.2011, 23:28)

2

onsdag, 9. marts 2011, 08:35

Her er der en liste over kompatibelt hardware til AMDs HD3D: http://www.amd.com/us/products/technolog…d-hardware.aspx

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

3

onsdag, 9. marts 2011, 11:50

Har været inde og kigge på den der side, og det er også den jeg har linket. Men mit problem er at jeg der er flere 3D skærme på markedet end amd har listet på deres side, samt de briller de skriver er briller til fjernsyn! virker de også til pc skærme? og kan et Radeon graffikkort bruges med NVIDIA's 3D kit?

4

onsdag, 9. marts 2011, 12:01

Hvis du nu køber et af de briller og en skærm der passer til via de informationer der står på siden, så skulle det virke. Skal du have Nvidias kit, så skal det gøres med et Geforce kort. De briller de nævner skulle virke med de skærme/fjenrsyn der er oplyst.

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

5

onsdag, 9. marts 2011, 19:03

screw it then...
Havde bestemt mig for den asus skærm og der er ikke umiddelbart ikke list skærm og briller af det mærke!!! så må jeg vente til at AMD kommer ud med deres egne briller!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.