• Hej


    Jeg skal ud at havde ny printer, men hvilken en ved jeg ikke, om det skal være laser eller blæk igen.


    Men mine "krav" er sådan det normal scan,print og kopi, men den må gerne være lidt dyre hvis den er billigere i blæk, ellers er der ikke de store krav, wifi må den gerne med ikke krav da jeg evt. ville kunne sætte den sammen med min router.

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Brother er helt klart et mærke jeg også vil anbefale efter at have haft aaaalt for meget bøvl med HP og Canon så prøvede jeg Brother og noget nemmere har jeg aldrig prøvet og kvaliteten er rigtig god :)


    jeg har selv en DCP-585CW som all-in-one og den printer hurtigt og flot og flotte billeder på foto papir kan den skam også præstere at lave :) bruger ikk vildt meget blæk, men vil næsten gætte på at den nye DCP J serie som de er kommet med bruger mindre og resultatet er ligeså godt :)


    jeg ville personligt smide de ekstra kr det nu koster også snuppe en DCP J515W som har en lidt større skærm end den anden hvilket jeg ville syntes er bedre og mere praktisk :)