Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. marts 2011, 21:49

Halløjsa folkens...

Jeg har i en månedes tid kørt med nyt hardware i et gammelt kabinet. Og da jeg ikke ved noget som helst om kabinetter og prisen da mit budget er baseret på intet job og studerende.

Så det jeg vil have i et nyt kabinet er:
[list]
Støvfiltre(Gider ikke alt det støv mere
Nogle gode blæsere(regner med at overclocke en smule og kan godt lide at have det så koldt som muligt med luft
Prisen: Havde håbet på omkring 800-1000, men så skal der helst også være de blæsere der skal være i.
[/list]

Håber I kan hjælpe mig lidt :roller:. Og specs på mit system hvis I skal bruge dem:

[list]
AMD Phenom II X6 1090T
ASUS M4A79XTD EVO
XFX RADEON HD 6850 Black Edition
[/list]

2

søndag, 6. marts 2011, 22:46

Kabinetter er jo meget smag og behag men her er nogle forslag:
NZXT Phantom Big Tower (fås i sort, hvid og rød), Fractal Design Define R3 (fås i sort, hvid og sølv), Fractal Design Define XL, Cooler Master HAF 912, Cooler Master HAF 922, Cooler Master HAF-X, Cooler Master CM 690 II, Antec Nine Hundred Two, Antec P183 eller Corsair Graphite 600T.

De skulle vidst alle leve op til dine krav, men hvis vi taler om ren kølings evne står valget nok mellem Phantom, Haf-922/X eller Antec 902.
Personligt ville jeg dog bare vælge det kabinet du synes er pænest og så ignorere de få grader til forskel der vil være.

3

mandag, 7. marts 2011, 08:46

Jeg kan vouche for Antec 902. Der er masser af køling og du kan have rimeligt lange gfx i det og så er der støvfiltre.

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

4

mandag, 7. marts 2011, 12:04

Desværre af personlige grunde kan jeg ikke vælge 902'eren. Men tror HAF'en har det jeg skal bruge. Tak for svarende drenge!

5

mandag, 7. marts 2011, 12:31

NZXT Phantom Big Tower, skal jeg bestile næste gang, har go plads, og perfekt formet til overblig. og selv lækker kølings mulighed :D

6

mandag, 7. marts 2011, 14:26

Hey igen! Jeg fandt lige dette kabinet: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=4383383

Hvad synes i om det?

7

mandag, 7. marts 2011, 14:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af jonasdc94
Hey igen! Jeg fandt lige dette kabinet: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…all&pid=4383383

Hvad synes i om det?

Det er et ganske fint kabinettet, derfor jeg havde linket til det..

8

mandag, 7. marts 2011, 14:50

Ohhh det må du undskylde AffenKatzen. Jeg må have sprunget det over eller forvekslet det med 922. Men jeg er lidt i tvivl med pladsen. Ville mit GFX kunne passe ind i kabinettet, da jeg ikke har nogen kendskab til størrelsen på de kort de nævner i beskrivelsen. Og vil der være nok køling i de blæsere der er præmonteret?

9

mandag, 7. marts 2011, 15:14

Ja, dit grafikkort kan sagtens passe ind i dét kabinet. (:

My mind is twisted by the Shadow and darkness.

10

mandag, 7. marts 2011, 15:22

Citeret

Ohhh det må du undskylde AffenKatzen. Jeg må have sprunget det over eller forvekslet det med 922. Men jeg er lidt i tvivl med pladsen. Ville mit GFX kunne passe ind i kabinettet, da jeg ikke har nogen kendskab til størrelsen på de kort de nævner i beskrivelsen. Og vil der være nok køling i de blæsere der er præmonteret?

Ja dit GFX kan være derinde og temperaturerene er også ok, du kan fx kigge her for selv at se nærmere på det.

11

mandag, 7. marts 2011, 15:23

Godt. Så mangler jeg bare lige det sidste spørgsmål til 912'eren. Vil den have nok køling præmonteret til at jeg kan overclocke lidt på min x6 og Gfx uden at der kommer for høj temperatur på begge dele?

12

mandag, 7. marts 2011, 15:35

Citeret

Godt. Så mangler jeg bare lige det sidste spørgsmål til 912'eren. Vil den have nok køling præmonteret til at jeg kan overclocke lidt på min x6 og Gfx uden at der kommer for høj temperatur på begge dele?

Det burde ikke være et problem, men hvilken cpu køler har du?

13

mandag, 7. marts 2011, 16:57

Jeg bruger den stock køler der kommer med processoren.

14

mandag, 7. marts 2011, 17:26

Citeret

Jeg bruger den stock køler der kommer med processoren.

Den vil hæmme dig væsentligt mere end et kabinet nogensinde vil.

15

mandag, 7. marts 2011, 17:30

Okay så. Jamen så tror jeg at jeg skal have anskaffet mig et 912. Tak for svarende! !

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.