Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. marts 2011, 17:05

Hej allesammen! :)

Jeg har gået et stykke tid og overvejet at købe en ny bærbar, da jeg blev træt af min 10" ASUS, pga. skærmen.

Tidligere i dag så jeg så at de i Netto havde en Packard Bell Easynote på tilbud til 3.499. Jeg tog straks ned og købe den, da der stod at der kun var få stk. pr. butik - og hey, hvis jeg ombestemmer jeg kan jeg jo få pengene tilbage ;)

Så jeg vil lige høre jer om i synes den er pengene værd, og om den kan bruges til mine formål - hvilket hovedsageligt er film, diverse internet, musik - og let gaming (Fallout 3 lige pt.)

Bærbaren kan ses her: http://viewer.zmags.com/publication/704d11e6#/704d11e6/38

- det jeg egentligt studser lidt over er processoren.. Synes en 1.86GHz dualcore er lige lovlig lidt - eller er det bare mig? synes selv Grafikkortet ser godt ud, med 1GB dedikeret hukommelse.. og 4GB Ram er jo.. jah, som det skal være :D hvad synes i?

på forhånd tak for hjælpen! :P

2

søndag, 6. marts 2011, 18:10

Umiddelbart tror jeg godt du kan beholde den(til prisen er den jo ganske fin), men der er vidst ingen tvivl om at det er CPUen der er flaskehalsen.

Let gaming kan den nok godt klare, men tror spil som Fallout 3 måske rammer grænsen eller overskrider den.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.