Roccat Kone [+] eller Steelseries Xai?

  • Jeg havde en Kone i 2 måneder, indtil den ligeså stille faldt fra hinanden... :) Super mus, men satme ikke det mest robuste materiale. :)


    Kan kun anbefale Logitech, efter som jeg har haft en del Razer og andre spille muse igennem tiden og synes virkelig ikke du for noget for pengene udover noget blær. Men det er måske bare mig, er heller ikke den største gamer.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • jeg kan helt klart anbefalede dig en roccat kone plus..... har lige skiftet min Logitech G9x ud med den. der skal ikke være nogen tvivl om at logitech har lavet en super mus, problemet med den er dog at man hurtigt kan få krampe i hånden da den er meget lille i forhold til andre gamer muse. Og hvis man i forvejen har en mellem stor hånd ser det skidt ud hvis man skal sidde til lan eller bare over internettet og spille med vennerne i flere timer af gangen.
    Roccat kone plus har en god størrelse, fed softare til opsætning af mus. samt det er en mus der reagere super hurtigt og den ligger godt i hånden.

  • Jeg har i fredags købt ny mus.. Da min Microsoft Explorer 3.0 begyndte at lave flere og flere dobble klik...


    Og har købt en Xai, jeg er godt tilfreds med musen da den ligger rigtig godt i hånden..


    Dog hvis man er utrolig kræsen så burde man vælge Kone, jeg har også haft den mus... Men der var simpelthen alt for meget justering, og kunne ikke få den til at køre ligesom Explorer 3.0.. Det gør Xai dog..


    Så umiddelbart så er det alt efter hvordan du gerne vil have det :)