Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. februar 2011, 15:24

Hej dejlige mennesker her på Tweak ;)

Jeg skal have købt mig en ny computer, da min gamle er gået i stykker og ikke kan laves igen.

Jeg har selv kigget rundt her og der, og set på gode tilbud på forskellige hjemmesider og butikker, men tænkte at jeg lige ville spørge på den her hjemmeside, som en af mine venner bruger lystigt :)

Computeren er ment til at skulle blive spillet computer spil på, og skal være en bærbar computer da jeg ofte har den med rundt.
En stationær er altså ikke en mulighed,selvom man får mere for pengene.

Jeg ville foretrække et GeForce grafikkort over et fra Radeon, da jeg bare personligt synes at GeForce er bedre til computerspil.

Hvad budget angår så ved jeg at jeg bliver nød til at ofre en del penge for at kunne for en sådan bærbar, og de fleste jeg selv har kigget på har ligget i prisgruppen omkring 5000-8000kr

Så jeg tænkte på om folk her kendte nogle gode steder, eller ville anbefale nogle computere? :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.