Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 27. februar 2011, 18:13

Jeg vil gerne have skiftet mine 2gb ram 667mhz ud i min Znote6224w.

Jeg gar efter 4Gb 800mhz jeg ved bare ikke hvor mange pins jeg skal gå efter, har haft åbnet ned til dem men kan ikke umiddelbart se det...

er det sodimm 200?

Uploaded with ImageShack.us

Hvor står det hvis det står der?

2

søndag, 27. februar 2011, 21:27

Jeg vil tror det er 200, men ellers hent dette: http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html

Det kan helt sikkert fortælle dig hvilke det (-:

3

søndag, 27. februar 2011, 22:25

Det eneste den gir mig er sodimm, ikke noget om pins :/

4

søndag, 27. februar 2011, 22:48

Der står på de RAM at det er DDR2 ram, så det er med stor sandsynlighed SO-DIMM 200.

Du kan jo læse lidt mere om SO-DIMM på wikipedia for at du kan afgøre det for dig selv: LINK

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

5

søndag, 27. februar 2011, 23:29

Ok, satser på sodimm 200:)

Tak for hjælpen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.