Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. februar 2011, 15:37

Hej har over noget tid bygget en computer op men er løbet ind i et problem. det bundkort jeg købte begyndte at lave fejl med graffik kortet det et Asus M3A78-CM som nu er blevet refunderet så nu jeg på udkig efter et nyt men de bundkort jeg har ku finde interesant er der for lang levering på. op til 1 måned så håbede i måske havde nogle gode forslag da jeg kun kender til asus bundkort og ved ik hvad der ellers er pålideligt og brugervenligt.

det skal passe sammen med det jeg har i forvejen pga et stramt budget.
regnede med at bruge mellem 500-700kr måske mere alt efter hvad der skal til for kvalitet.

Skal køre sammen med :
Processer = AMD Phenom x4
Ram = 2x2Gb Corsair DDR2 800mhz
graffik = Asus EAH5570

et bundkort jeg har kigget på er Asus M4N78 pro Link = http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=lco8LZWTqWIhdLmv

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "stef4b54" (26.02.2011, 15:45)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.