Leder efter en bestemt bærbar

  • Jeg har forelsket mig lidt i en Asus UL30a QX393V


    Problemet er, at jeg kan ikke finde den nogle steder. Jeg kan godt finde dem der hedder QX366V og QX380V.


    Jeg ved ikke præcis hvad forskellen er på de forskellige med er bare blevet informeret om at QX393V er den bedste.


    Er der nogen af jer der har set sådan en til salg nogen steder? Og er der nogle der kender til forskellen på de forskellige, mener at QX393V har en lidt bedre skærm.


    På forhånd tak


    EDIT:


    Ja, sorry, det lykkedes så at finde den alligevel. Men er der nogen af jer der kender til den og kan anbefale denne bærbar til studie?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

    Rettet 2 gange, sidst af MadsHilde ().

  • Jeg har også kigget på den for noget tid siden, men blev alligevel enig med mig selv om at lade være med at købe den.


    Der var flere årsager til det, primært var det dog at processoren er hurtigere end Atom, men faktisk ikke så meget endda, dvs. den kan godt være lidt sløv i optrækket til en del ting.


    Når man så kan få en U35JC, så ser den lidt meningsløs ud, den koster ca 5k, er lidt tungere (ca 400g ud fra hvad jeg kan se, så ikke det store), har en i3-370, god batterilevetid også og nvidia optimus (switchable graphics).


    Den kan findes her: LINK

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.