Fejl på harddisk?

  • Jeg har en bærbar Fujitsu Simens Amilo a 1655g som i den senere tid har opført sig lidt mærkelig og er blevet langsom.


    Prøvede at gen installere Windowc xp men under installitionen når windows begyndte at kopiere filer til harddisken lukkede computeren helt ned og det gør den hver gang jeg prøver på at installere xp.


    Prøvede at køre fejl søgning på disken med det resultat at den ikke vil starte mere, stopper ved inlæsning at xp og begynder så forfra.


    Har mistanke om det er harddisken der er færdig.


    Er der nogen der kan hjælpe mig så vil det være en stor hjælp, eller kan bekræfte at jeg har ret i min mistanke?


    På forhånd tak



    Hilsen Harry

  • Det kan både være fejl på dine ram eller ja som du siger din disk.


    Bliver din computer varm ? Det kan jo også skyldes disse crash.


    //Bay

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Maskinen er jo ikke helt "ung". Jeg ville nok overveje at køre en harddisk brugt istedet for en ny til 450. Det er nok en ide og ikke en sata du har brug for, men husk at checke.
    Hvis du har testet dine ram, kan også være motherboardet der er ved at stå af. Jeg havde samme symptomer på min (en stationær) og det var bundkortet. Til sidst kom der ikke engang post.