Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. februar 2011, 13:42

Hej. Jeg har lige flyttet alle mine computer dele over i et kabinet, det gik fint, den kunne tænde og kørte helt fint.. Men nu kan den ikke komme i gang mere? når jeg tænder, så kører den 5 sekunder, men så siger den bare "bip" og starter forfra, sådan bliver den bare ved?? nogle idéer til hvad det kan være?:) Vil være super glad for et hurtigt svar:)

League Of Legends - Heine8800

2

søndag, 13. februar 2011, 13:47

har du husket 4/8 pins strømstikket til cpu/bundkort ?

og resten af strømstikkende for den sags skyld.

i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

3

søndag, 13. februar 2011, 13:55

Altså, den har jo kørt fint, efter jeg flyttede den i det nye kabinet, den gad bare ikke tænde mere.. men kan prøver lige at tjekke om alle stik sidder ordentligt i.

4

søndag, 13. februar 2011, 14:03

Prøvede at tage 2 ram klodser ud, så virkede den fint.

5

søndag, 13. februar 2011, 15:32

Test dem eventuelt en af gangen og på den måde find ud af om ikke kun det er en enkelt ram klods der er noget galt med :D

6

søndag, 13. februar 2011, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Heine1995
Prøvede at tage 2 ram klodser ud, så virkede den fint.

Jeg har tit prøvet at én eller flere RAM ikke sad helt ordenligt i, derfor bippede den.
Prøv at smide dem i igen, og hvis den bipper igen, er det et dødt RAM.

My mind is twisted by the Shadow and darkness.

7

søndag, 13. februar 2011, 15:36

En memtest+ test ville nok være en god ide, for lige at teste om der er noget galt med rammen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.