Ny PC til max. 7500

  • Jeg er efterhånden blevet enig med mig selv om at det er på tide at jeg får en stationær PC igen.


    Da jeg ikke haft holdt øje med markedet i LANG tid spørger jeg her inde.


    Min drøm er et setup med 2 skærme da jeg på den vis kan overvåge aktiekurser samtidigt med at jeg f.eks. skriver opgaver.


    Dvs. jeg reelt ikke behøver 2 x 24 tommer men 1 x 24 og 1 x 18 - 22 stykker kunne klare opgaven.
    Evt. kunne jeg købe 1 x 24 tommer i første omgang og finde en billig brugt efterfølgende.


    Jeg spiller ikke ret meget spil længere men jeg ved at det kribler i mine små fingre så snart Diablo 3 kommer så muligheden for spil må gerne være der.


    Det er dog ikke af "høj" prioriteret da jeg både har en Xbox og PS3.


    Den skal helst være nogenlunde støjsvag, men er ikke "fanatisk".


    Mit budget er på max 7500 inkl. ALT.

  • Hvis du kan vente et par uger, ville jeg nok vente lidt til at Intel får deres socket 1155 Sandybridge bundkort tilbage på markede da der helt klart her er mest performance til prisen.


    Kommer der slet ingen spil du vil spille i 2011? Diablo er jo lige blevet udskudt til 2012, hvis ja er onboard grafikkort så fint? du kan jo helt klart få bedre performance for dine penge når Diablo så kommer.

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    Hvis du kan vente et par uger, ville jeg nok vente lidt til at Intel får deres socket 1155 Sandybridge bundkort tilbage på markede da der helt klart her er mest performance til prisen.


    Kommer der slet ingen spil du vil spille i 2011? Diablo er jo lige blevet udskudt til 2012, hvis ja er onboard grafikkort så fint? du kan jo helt klart få bedre performance for dine penge når Diablo så kommer.


    Tilbage på markedet, hvad skal det sige? ER det udkommet, men "udsolgt" eller?


    Det er faktisk kun Diablo 3 som jeg venter på til PC. Der er ikke andre spil som tiltaler mig.


    Når jeg som sagt både har Xbox 360 og Ps3 er jeg meget godt dækket ind og det er meget få PC exclusive games som er efterhånden!
    - Ja der er jo faktisk snak om Diablo 3 også vil komme til konsol 8o


  • De har lige haft et større problem med deres chipset: http://www.computerworld.dk/ar…t-til-intels-sandy-bridge

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70