Nyt tastertur :)

  • Hej aller nørder på Tweak :D


    Jeg står og skal ha' mig et nyt keyboard, da mit Logitech Ultra flat er ved at være lidt slidt ^^
    Jeg har kigget meget på Razer Black widow Ultimate, men må indrømme at jeg snart er ved at være træt, af at vente på det! -.- de udskyder deres udgivelsesdato hele tiden!


    Så jeg ville høre, om nogen kendte til et andet keyboard som kunne det samme :)
    Altså lys i tasterne, samt at være mekanisk :)


    Skriv hvis i har nogle bud :)


    ~G

  • Razor Lycosa eller Terantula


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Har selv Tarantula, men der er kun lys i makrotasterne. Det er dog er lækkert tastatur, selvom mange klager over at knapperne sidder for tæt. Personligt har jeg endnu ikke fundet et, jeg er villig til at erstatte det med. G15 virker som en skøjtebame i forhold til med slappe taster og Logitech Illuminated ved jeg ikke om lider af ghosting.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H