3 monitors nVidia Quadro FX880M

  • Jeg er igang med at uddanne mig som 3d grafiker på det danske "3D College" i grenå.
    Vil gerne om muligt, sætte 2 eksterne skærme til min bærbar, så mit skrivebord vil være delt ud over 3 skærme.
    Har 2 styks HP x23LED til rådighed.
    mit grafik kort er et nVidia Quadro FX 880M.
    Det har lykkedes mig at finde alle 3 skærme i både windows egen skærmopløsning funktion og nvidias opstil flere skærme menu.
    Hver gang jeg prøver at sætte 3 skærme til at kører på en gang,
    får jeg den fejlmeddelelse at mit GPU kun understøtter 2 skærme.


    Først og fremmest vil det være behageligt hvis man ved hjælp af software kunne tweake ens grafikkort til at understøtte 3 skærme.
    Dette er garanteret ikke muligt, så hvad er der ellers af billige alternativer hvis man vil kører med 3 skærme?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lupus


    Det er ikke ligefrem en billig løsning :)


    alle Nvidia korts er låst til 2skærme så du ska ha two Nvidia kort for at køre med 3 el. 4 skærme ellers ska du over i ATi istedet for at ha mere end 2 skærme på et kort.

  • istedet for en triplehead2go..


    burde man så ikke kunne nøjes med en dualhead2go til de 2 store externskærme så de ses som 1 extern skrivebord. så er vi nede på 2 skærme, 1 i ret stor opløsning dog.


    http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=dualhead2go


    de er en del billigere, men stadig ret mange penge.

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850