1

tirsdag, 1. februar 2011, 08:22

Hey guys/girls

Jeg søger et nyt headset/høretelefoner, de skal bruges til dagligt brug til musik, og så til gaming.
Så at det har en aftalelig mikrofonen er et stort plus, eller bare den har mulighed for at gemme mikrofonen.

Jeg har ca 600-700 kr til rådighed.
Jeg har før prøvet SteelSeries H3, men de har med at blive ubehagelig efter 1 time på.

Jeg håber i kan hjælpe og give inspiration.

- AMD Phenom II x4 965BE, clocked 4 GHz
- Noctua NH-D14
- Asus Crosshair IV Formula
- 2x HD Radeon 6870 Oc'ed
- 500 GB Windows HDD
- 2 TB Opbevarings HDD
- CM GX 650W
- 8 GB 1333 MHz ram
- CM Cosmos II

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bettemartin" (01.02.2011, 08:23)

2

tirsdag, 1. februar 2011, 15:10

Jeg har fornylig købt et SteelSeries 7H og det er jeg super tilfreds med! Den første dag havde jeg godt nok lidt ondt efter at have haft det på, men dagen eller et par dage efter var det som en drøm at have på.
Mikrofonen kan gemmes væk hurtigt og nemt og lyden er helt fantastisk (Især hvis du køber det med USB lydkort til)

Eventuelt kunne du købe 5H'ern hvis du ikke vil smide de ca. 780kr. for 7H'ern + usb lydkort.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…=all&pid=641891

3

tirsdag, 1. februar 2011, 15:24

sidste man skal købe er da godt nok SteelSeries, alle jeg kender som har SteelSeries har fortrudt det, deres microfon er simplehen det værste man kan få,

spar 100-200 kr mere sammen og du har et ekstreeeeeeemt godt headset

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971

4

tirsdag, 1. februar 2011, 22:05

Jeg faldt over en på skolen, som havde en Creative Fatal1ty MK II, det virker som et super nice design, måske lidt billigt lavet med det plastik, også havde den en aftalelige Mic.
Jeg har også kigget på den Sennheiser, men jeg ved ikke om kvalitet, levetid og pris hænger sammen?

BTW: Tak for besvarelserne :hb:

- Noctua NH-D14
- 500 GB Windows HDD
- 2 TB Opbevarings HDD
- CM GX 650W
- 8 GB 1333 MHz ram
- CM Cosmos II

5

tirsdag, 1. februar 2011, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bettemartin
Jeg faldt over en på skolen, som havde en Creative Fatal1ty MK II, det virker som et super nice design, måske lidt billigt lavet med det plastik, også havde den en aftalelige Mic.
Jeg har også kigget på den Sennheiser, men jeg ved ikke om kvalitet, levetid og pris hænger
sammen?

Sehnheiser for 95% i test her på siden

BTW: Tak for besvarelserne :hb:

Beklager double post, eller så nu trible post, men jeg fandt også en test af Creative Fatal1ty MK II.
Den klarede sig utroligt godt, i forhold til prisen, og da jeg har et Soundblast XL lydkort i Mobo, og Fatal1ty MK II understøtter Creatives støjreduserings software overvejer lidt om det er det værd?

Igen sorry for trible post

- Noctua NH-D14
- 500 GB Windows HDD
- 2 TB Opbevarings HDD
- CM GX 650W
- 8 GB 1333 MHz ram
- CM Cosmos II

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bettemartin" (01.02.2011, 22:42)

6

fredag, 4. februar 2011, 22:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
sidste man skal købe er da godt nok SteelSeries, alle jeg kender som har SteelSeries har fortrudt det, deres microfon er simplehen det værste man kan få,

spar 100-200 kr mere sammen og du har et ekstreeeeeeemt godt headset

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971

Alle jeg kender er godt tilfredse med deres steelseries og jeg er selv rigtig glad for mit. Har ingen problemer med microfonen eller hørt om andre der har det :s så måske det handler lidt om opsætningen?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tuzzeladen" (04.02.2011, 22:14)

7

fredag, 4. februar 2011, 22:21

Corsair HS1 all the way! :D

Det er IMO det fedeste headset jeg har haft længe!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.