Hjælp til at vælge kabinet

  • Har i et stykke tid gerne ville skifte min In Win Maelstrom ud med en mere stifuldt, lownoise og mindre kabinet, hvor der samtidig er plads.



    Her er disse kabinetter jeg har fundet.


    Corsair Graphite Series 600T


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4275559



    Fractal Design Define R3


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4256635



    Scythe FenrisWolf


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=606385



    Thermaltake Element S VK60001N2Z


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=502687



    Håber i vil hjælpe mig og i må meget gerne skrive hvad i mener om kabinetterne med undtaget som.....den er grim...den er lille eller lign......



    tak

  • Jeg har selv et Refine R3 og er MEGA glad for det. Dejligt stille og super lækkert mht. ledningeorden layout osv.


    Og så er det ikke mindst billigt!

  • Det er jeg jo så bare helt pjattet med ;) Men ja det kan du da helt klart. Og synes egentlig også at det er rart med nem adgang til frontblæsere og masser af plads til HD og sidst er det også lækkert at du kan skifte CPU-køler uden det store hurlumhej.


    Og så er det en flot blå lampe, der er i powerknappen ;)

  • Har haft kabinetter med det helt store lysshow så selv det lokale diskotek så misundelig hen til min lejlighed og masser af blæsere så jeg sad og frøs når jeg spillede for vildt...
    Men nu er der hund, børn og dit og dat samt jeg har lyst til noget nyt....mit syn har ændret sig for hvordan det skal være og det kan man se med de kabinetter jeg har fundet frem i dag....
    Nu skal det se pænt ud og op på bordet....for hunden pisser over alt :ohmy:


    Den skal være lydløs, så man kan nyde skønheden arbejde :D og ikke blive blæst omkuld og blændet

  • af dem du har listet op ville jeg klart gå efter det fra Corsair, hvis der er penge til det.


    klart det flotteste af dem alle, og så er der pænt med plads, de to fans kører ved maks 24dB og der er mulighed for vand.
    Og det ser bare ud til at være det bedste at arbejde med.

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • Altså der er jeg jo så uenig med Tjansen - det er jo det skønne ved forskellighed ;)


    Men R3'eren er også dejlig lydløs, det eneste, der larmer er CD-drevet og det er også rigtig pænt. Helt clean look ;)

  • Det er det der er så fedt ved kabinetter....alle har mere eller mindre hver sin mening angående kabinetter og derfor en af grundende til jeg laver tråden...for så for jeg forskelligt syn på dem jeg har i tankerne :clap:


    En ting er om man er til AMD(ATI) vs Nvidia eller AMD vs Intel.....men kabinetter er en helt anden boldgade :cheers:



    Lige i øjeblikket er scoren for kabinetterne det her:


    Fractal Design Define R3 = 3


    Corsair Graphite Series 600T = 2


    Scythe FenrisWolf = 0


    Thermaltake Element S VK60001N2Z = 0


  • Her syntes jeg så du er helt galt på den.
    Jeg har valgt mit kabinet ud fra en personlig preference. Hvis andre syntes det er pisse grimt, er det OK med mig.
    Med denne her tråd får du bare en masse meninger og lidt personlige erfaringer. Og dét kan du næppe bruge til særlig meget.
    Personligt syntes jeg du skal finde det kabinet du bedst syntes om, og så vurdere om det kan leve op til dine forventninger.
    Ud fra dem du linker til ville jeg vælge den der Fractal - fordi jeg syntes det er det pæneste.


  • Det er nemlig derfor jeg laver tråden.....jeg kan lide dem alle 4 men vil høre folks personlige mening af det gode og dårlige fra de kabinetter


    Når man har svært ved at vælge, så søger man råd og vejledning så man for det lettere ved at vælge..


    Det med Scoren er nu mere for folk lige kan følge med for sjov skyld..


    Må så lige tilføje at jeg også køre tråden på hwt og edbpriser

  • Ikke flere der har en mening med det her :)


    Indtil videre er det Fractal Design Define R3 og Corsair Graphite Series 600T som folk har snakket om....kom med jeres mening...det vil være en stor hjælp til mig

  • Corsair 600T synes jeg om pga følgende: god kabelføring, rigeligt plads, effektiv køling uden at lydniveauet når turbinestandard. Rent smagsmæssigt er det rigtig flot og jeg har set misundeligt på til de lan, hvor nogen har haft det. Omvendt er kabinettet for stort til at stå på mit bord, som er det eneste sted jeg har plads.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Fractal Design R3 bliver det....evt R2 hvis den dukker op...


    Hvis der er nogen der har og vil af med det evt byt med mit In Win Maelstrom......så skriv til mig


    Vil gerne takke alle som har været med til at hjælpe :cheers: