hvilket gfx blæser?

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Desuden er det en super lækker køler, den vf3000a :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Zalman er jo i kølere, som lian-Li i kabinetter, bedre bliver det simpelthen ikke, alt er håndlavet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • gode og brugelige svar, men ved godt det er en ati gfx, men næsten hele mit setup er blå så syns det ville være synd og smide en rød køler i?, den kan ikke fåes i blå nogen steder vel :p ?

  • jo det er det samme, der burde også gerne følge noget med køleren

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Desuden er det en super lækker køler, den vf3000a :)


    Jeps, hvis nu den gad køle ordentligt..
    Har ventet en uge på Proshop, og de har stadig ikke besvaret mit RMA :rolleyes:


    Angående det med blå lys, ja det er underligt, men synes ikke det er så meget, mine 2x10cm overdøver det nemt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Jeps, hvis nu den gad køle ordentligt..
    Har ventet en uge på Proshop, og de har stadig ikke besvaret mit RMA :rolleyes:


    Angående det med blå lys, ja det er underligt, men synes ikke det er så meget, mine 2x10cm overdøver det nemt :)



    fungerer den ikke ordentligt da ?

  • har lige et spørgsmål til ang gfx kølere, er der en måde om man kan se de passer eller ej?, f.eks med cpu'er der har du LGA 775 f.eks, er der nogen man kan kigge efter til grafikkortet ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    har lige et spørgsmål til ang gfx kølere, er der en måde om man kan se de passer eller ej?, f.eks med cpu'er der har du LGA 775 f.eks, er der nogen man kan kigge efter til grafikkortet ?


    Det burde meget gerne stå der hvor du køber køleren.
    For eksempel - Understøttede kort: 5850, 5870, 5890 osv.. :)


    /edit

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo



    fungerer den ikke ordentligt da ?


    Nej, tror det er et heatpipe der er galt :S
    Den ligger 20 grader over det den får i tests og andre herinde på Tweak.


  • jamen det sgu ikke altid, syns det er meget forvirende og sidde og kigge på GFX blæsere...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    jamen det sgu ikke altid, syns det er meget forvirende og sidde og kigge på GFX blæsere...


    Ellers gå ind på producentens hjemmeside, der står det altid :)