Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. januar 2011, 23:12

Hej

Jeg har en D-link dns 323 2 bay Nas som jeg ikke kan få til at virke.
problemet er at jeg ikke kan lave et netværksdrev fra den på min pc. Jeg kan sagtens konfigurere den via D-links Esatsearch tool, samt tilgå harddisken via FTP server, men jeg kan ikke oprette netværksdrev.

Samme problem som ham her har haft:

http://www.alanchard.com/dlink323/pages/page_1.htm

men det hjalp desværre ikke her.

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få den til at virke. Eller skal jeg kaste den efter en tilfældig på gaden og råbe lidt af den.. D-link, baaah??

På forhånd tak.

2

torsdag, 27. januar 2011, 06:38

du kan altid oprette netværksdrev via ftp hvis det virker.

i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.