Stationær til fladskærm-tv

  • Spørger til om det er muligt at sætte en stationær til fladskærmen, så jeg kan surfe, spille derover?


    Grunden er at jeg skal købe noget nyt. Men synes en bærbar der kan bare lidt koster for meget. Men vil heller ikke have en stationær og skærm der står og fylder.
    Derfor ville jeg køre det over tv´et.


    Men er det muligt?

  • Det er bestemt muligt de fleste nye tv har en pc ingang (VGA port) men jeg vil andbefale at du bruger et HDMI kabel fra gfx til dit tv er der ikke HDMI udgang i dit gfx kan du evt. købe et DVI til HDMI kabel

    *****************
    Windows 7 64bit
    Antec P183
    Antec TruePower Quattro 1000w
    Cooler Master V8
    ASUS Crosshair V Formula
    AMD FX-8350 4.4Ghz
    16GB G.Skill
    MSI GTX 1070 Gaming X
    Intel X25-M SSD 160GB
    WDC 1.5 TB

  • det kommer jo an på om der er en vga dvi eller hdmi port i det tv du har...vga er vidst ved at være udgået på de fleste nye grafik kort så det er nok ikke så aktuelt...men du har nok med 99% sikkerhed et hdmi stik i dit tv og det er der også i de fleste nye grafik kort så det er det du skal kigge efter og så købe st hdmi kabel og så tilslutte det på den måde...nu ved jeg ikke om lyden kommer med over fra grafik kortet på en stationær, men det gør det på min bærbare...hvis ikke skal du bare have fat i nogle pc højtalere eller tilslutte lyden på en anden måde...håber ikke det blev for kryptisk at læse

  • Hvis man benytter VGA indgangen kan man heller ikke altid benytte de højste opløsninger så HDMI er den eneste gode løsning:)

  • det ved jeg faktisk ikke...tror mere det er et spørgsmål om der generelt kommer lyd ud ud af hdmi porten på en stationær...men det må en anden lige svare på for jeg ved det ikke...men det gør på en stationær
    men i stedet for at købe en pc i elgiganten der er sikkert ikke noget i vejen med det de sælger, men kig lige forbi topdata.dk, komplet.dk mmvision eller en af de andre steder hvor de sælger stationære...ihvertfald hvis det er en gamer pc du leder efter...tror de er bedre sat sammen hvis det er gaming du sigter efter