Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. januar 2011, 18:53

Spørger til om det er muligt at sætte en stationær til fladskærmen, så jeg kan surfe, spille derover?

Grunden er at jeg skal købe noget nyt. Men synes en bærbar der kan bare lidt koster for meget. Men vil heller ikke have en stationær og skærm der står og fylder.
Derfor ville jeg køre det over tv´et.

Men er det muligt?

2

tirsdag, 25. januar 2011, 18:58

ja

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

3

tirsdag, 25. januar 2011, 19:00

Kanon.
Så vil jeg driste mig til at hvordan og hvorledes. Og hvis der er flere måde. Hvilken vil så være bedst?

Dette kan vel ikke besværes med et nej eller ja :P

4

tirsdag, 25. januar 2011, 19:14

DVI stik i computerens gfx-kort -> hdmi stik i tv'et.

Der findes sikkert også gfx kort med hdmi udgang... så er det bare hdmi -> hdmi
;)

5

tirsdag, 25. januar 2011, 19:15

Det er bestemt muligt de fleste nye tv har en pc ingang (VGA port) men jeg vil andbefale at du bruger et HDMI kabel fra gfx til dit tv er der ikke HDMI udgang i dit gfx kan du evt. købe et DVI til HDMI kabel

Windows 7 64bit
Antec P183
Antec TruePower Quattro 1000w
Cooler Master V8
ASUS M4A79 Deluxe
AMD Phenom II 965BE x4 3.4Ghz
8GB G.Skill
Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition 2GB
Geforce GT 430 1GB
Intel X25-M SSD 160GB
WDC 1.5 TB

6

tirsdag, 25. januar 2011, 19:17

det kommer jo an på om der er en vga dvi eller hdmi port i det tv du har...vga er vidst ved at være udgået på de fleste nye grafik kort så det er nok ikke så aktuelt...men du har nok med 99% sikkerhed et hdmi stik i dit tv og det er der også i de fleste nye grafik kort så det er det du skal kigge efter og så købe st hdmi kabel og så tilslutte det på den måde...nu ved jeg ikke om lyden kommer med over fra grafik kortet på en stationær, men det gør det på min bærbare...hvis ikke skal du bare have fat i nogle pc højtalere eller tilslutte lyden på en anden måde...håber ikke det blev for kryptisk at læse

7

tirsdag, 25. januar 2011, 19:39

Nej det gav sådan set mege godt mening. Hvordan og hvorledes kan jeg se om den computer jeg køber har lyd udgang i gfx?

Havde bare tænkt mig at købe en i elgiganten. Ja ja grin bare:-)

8

tirsdag, 25. januar 2011, 19:43

Hvis man benytter VGA indgangen kan man heller ikke altid benytte de højste opløsninger så HDMI er den eneste gode løsning:)

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

9

tirsdag, 25. januar 2011, 19:43

Hmmm double post

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tecza" (25.01.2011, 19:45)

10

tirsdag, 25. januar 2011, 19:59

det ved jeg faktisk ikke...tror mere det er et spørgsmål om der generelt kommer lyd ud ud af hdmi porten på en stationær...men det må en anden lige svare på for jeg ved det ikke...men det gør på en stationær
men i stedet for at købe en pc i elgiganten der er sikkert ikke noget i vejen med det de sælger, men kig lige forbi topdata.dk, komplet.dk mmvision eller en af de andre steder hvor de sælger stationære...ihvertfald hvis det er en gamer pc du leder efter...tror de er bedre sat sammen hvis det er gaming du sigter efter

11

tirsdag, 25. januar 2011, 20:13

Du mener vel at det gør på en bærbar?

Jo de var primært som en billig gamer. Men har ikke rodet med computer hardware i ca 5-6 år så er slet ikke med på hvad man skal have.

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere

3

ASUS STRIX GTX 750Ti OC Edition

ASUS lancerede for noget tid s
Læs Mere
Seneste nyheder

2

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere

0

Første trailer til Men, Women and Children

Første trailer til Jason Reitm
Læs Mere

0

Nyt Counter Logic Gaming Razer BlackWidow tastatur på gaden

Razer har sammen med den erfar
Læs Mere

0

ASRock viser deres X99 WS LGA 2011 bundkort frem

Med et par uger igen til den o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.