Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 24. januar 2011, 19:35

Heey alle

Lige nu har jeg en Samsung SyncMaster 206BW, altså en 20" :P.
Det er efterhånden blevet for småt så søger noget nyt, men ved ik hva jeg skal vælge.
Jeg er meget aktiv inden for CSS, så det skal være en god gamer skærm.
Jeg havde en 24" i tankerne, men er også åben for ideer.

//Psych0

på forhånd tak for hjælpen.

2

mandag, 24. januar 2011, 19:42

overvejet denne skærm som dustin har på tilbud? http://www.dustinhome.dk/pd_5010543857.a…iewsonic_110117

Den er 120hz som skulle give et langt mere flydene billede.

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

3

tirsdag, 25. januar 2011, 20:45

Hvis du skal bruge en gamer skærm, så gå efter BenQ XL2410T. Den er udviklet i samarbejde med de professionelle gamere SpawN og HeatoN, samt gaming gear firmaet ZOWIE.

4

tirsdag, 25. januar 2011, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af punGuar
Hvis du skal bruge en gamer skærm, så gå efter BenQ XL2410T. Den er udviklet i samarbejde med de professionelle gamere SpawN og HeatoN, samt gaming gear firmaet ZOWIE.

approved! Linus har lige testet den igår :) Den ser udemærket ud, men jeg er skuffet over plastikstanderen.

5

tirsdag, 25. januar 2011, 22:13

BenQ skærm er en fin skærm, du skal dog ikke lytte til deres eget review da det bare er ren tågesnak!

Hvis du skal have en gamerskærm skal du helst ikke over de 23,6" da billederne kan blive dårlig skaleret.

Jeg har selv en Asus VG236H med nvision kit! Kan kun sige jeg er mere end tilfreds med den. Den har et glossy look, men når du tænder den, så ser du det aldrig. (også selvom der er lys, så ser du det overhovedet ikke)

Kan helt klart anbefale Asus VG236

Dejlig skærm, alle pengene værd.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.