Grafikort valg:)

  • Hvad får jeg mest for penge for i ydelse og Power hvad for et af dem kan bedst betale sig for pengene


    AMD HD6870 grafikkort


    AMD Radeon HD6970 2GB DDR5 PCI-E


    Nvidia Geforce GTX570 grafikkort

  • Altså hd6970 og gtx570 koster og yder meget ens. Hd6870 passer meget godt i forhold til pris/ydelse dertil. Det mindre ydelse du får, stemmer godt overensed den mindre pris. Det kommer til at gå an på, hvor meget du ønsker at bruge.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hej Renegger:), Mange tak for du svarede:),


    Men ja. Som sagt jeg skal bruge den til Hardcore gaming eller hvad man kalder det:), :)
    der ikke sådan nogen bestemt pris klasse jeg går efter går bare efter jeg får det bedste for pengene, Behøver ikke være det nyeste hvis f.eks du kan køre sli/crossfire, Til samme pris som faktis er bedre,


    ved godt jeg kun nævnt 3 kort, men hvis du har et bedre passende kort der yder til prissen som du os nævner ved 6870, at den passer meget godt i Prisen, i forhold til hvad den yder, for nye kort er jo ja dyrer os fordi de er nye

  • Det er da så lidt :)


    Hvis vi skal ud over de tre kort du nævner er vi nødt til St vide lidt mere om din pc, hvis du skal have ordenlig vejledning.


    Bundkort
    Cpu
    Psu - strømforsyning
    Ram
    Skærmopløsning


    Samt hvilke spil du regner med den mest skal bruges til.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • hehe er altid glad for at få hjælP:)


    Ehm Det med bundkort og de andre 3 ting er ikke bestemt i nu da min Pc faktis mere eller mindra er gåede full ned :S,


    Men går efter


    Bundkort Pass:


    Ram : Kingston HyperX 8GB DDR3-1600 Men self hvis der andre bedre til gaming er jeg åben,


    Cpu : PhenomII 1090T eller støre, :)


    Køre en Skærm opløsling på 1920-1080


    Psu : Pass



    Regneder med lidt blandet,

    Så som Crysis 2 når det kommer, Og vil gerne op og ha noget Go Grafik,;) samt Flydenen,
    De nye bil spil os kommet som Test Driver 2,
    Det nye need for speed der kommer,


    Mest af spil der kræver power enlig
    så mest nye spil og så ja

  • Intel i5 2500k
    Bundkort med p67 chipsæt (personligt er jeg selv til Asus)
    Grafikkort ville jeg tage et gtx570 eller hd6970 - afhængigt af hvilket du kan få billigst
    4 gb ddr3 1600mhz (Hyperx går man aldrig helt galt i byen med)
    PSU - Corsair, Cougar, Cooler Master, Antec eller et andet godt mærke med 650w-850w


    Ville sige at det er der man får mest for pengene, hvis man ikke har et stramt budget :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Normalt gør jeg heller ikke, men de nye i5/i7 2xxx og P67 fra Intel er simpelthen så vilde, at man ikke rigtig kan ønske sig andet, hvis man alligevel er oppe i et budget der kan holde til det.


    Ellers er en 1090/1100T fra AMD også en rigtig lækker CPU og 890FX er et super chipsæt, der kan erhverves til færre penge, med mindre heftig ydelse som resultat.


    Personligt ville jeg enten købe Intels nye sandy bridge eller vente og se hvad AMDs nye Bulldozer kan præstere.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • kan ikke lige huske hvornår de kommer, men min pointe var, at du bør købe Sandy Bridge, hvis du har pengene til det. Hvis du vil have en billigere løsning med stadig god, så et AMD x6 og 890FX et godt bud. Hvis du vil have nogtet kraftigere end X6 1100T og ikke vil Intel, så kunne du vente og se hvad de nye AMD kan.


    De kommer nok først i andet eller tredje kvartal, så der er lidt tid endnu :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg kan klart anbefale Sandy Bridge i5 og Asus P67 bundkort. Og mht. grafik, så tag eventuelt et 6950 og flash det. Har jeg gjort med mit HIS og der er INGEN problemer what so ever.


    Mht. ram kan du prøve at kigge på memoryc.com. Købte selv derfra og det var hurtigt og kontant levering og nogle dejlige ram også. Mener du kan få 8 GB G.Skill til under prisen for Kingston ram og self. med samme hastighed og muligvis bedre timings.


    Ex: http://www.memoryc.com/product…al_Channel_kit/index.html


    Har selv 4 GB af dem og de er ret lækre og heller ikke helt grimme ;)

  • Med hensyn til at flashe hd6950, skal man bare være opmærksom på at på de nyere sendinger er dette ikke muligt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jinxarn
    hvordan kan det være :S


    Fordi de nyere versioner bruger nogle billigere dele, hvorimod de gamle benytter lidt dyrere som i hd6970.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H