Hvor kan jeg finde Lian-Li Ex-503?

  • Hejsa!


    Jeg overvejer at bygge et eksternt storage system, istedet for at have det koblet direkte til min PC.


    Jeg har kigget lidt rundt, og fundet Lian-Li Ex-503 kabinettet, som jeg godt kunne tænke mig.


    Nu kan jeg ikke finde et sted at købe den.


    Er det nogle af de kloge hoveder her der kan hjælpe mig?


    På forhånd tak!



    Bob

  • Eneste sted jeg lige kunne komme på, som måske har den er her


    http://www.caseking.de/shop/ca…ian-Li:::263_267_810.html


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hej Sam,


    Tak for dit svar. Det er rigtig fedt. De har dog ikke den præcise model, da EX-50 kun har e-sata, men EX-503 også har USB 3.0.


    Jeg prøver at skrive til dem i tyskland, og se om de kan skaffe den "rigtige" version.


    Tak!


  • Skal du have dem til at skaffe den til dig, så hør lige midtdata efter det osse.


    De har normalt det største udvalg af Lian-Li her hjemme og hjælper dig gerne med specielle ting eller kabinetter, der normalt ikke er at finde på hylderne, når vi snakker Lian-Li. jeg har brugt dem flere gange til at skaffe ting hjem til mig og det har ikke taget mange dage inden jeg har fået dem. De har end da hjulpet mig med direkte kontakt til en mand hos Lian-Li, som har specialbygget mit kabinet til mig.


    Ellers er der da osse overclockkers i England, de plejer osse og have et fornuftigt udvalg i Lian-Li.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.