Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. januar 2011, 13:07

Hejsa!

Jeg overvejer at bygge et eksternt storage system, istedet for at have det koblet direkte til min PC.

Jeg har kigget lidt rundt, og fundet Lian-Li Ex-503 kabinettet, som jeg godt kunne tænke mig.

Nu kan jeg ikke finde et sted at købe den.

Er det nogle af de kloge hoveder her der kan hjælpe mig?

På forhånd tak!

Bob

2

fredag, 21. januar 2011, 13:17

Eneste sted jeg lige kunne komme på, som måske har den er her

http://www.caseking.de/shop/catalog/HDD/…63_267_810.html

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

fredag, 21. januar 2011, 13:55

Hej Sam,

Tak for dit svar. Det er rigtig fedt. De har dog ikke den præcise model, da EX-50 kun har e-sata, men EX-503 også har USB 3.0.

Jeg prøver at skrive til dem i tyskland, og se om de kan skaffe den "rigtige" version.

Tak!

4

lørdag, 22. januar 2011, 00:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lieutenant_Bob
Hej Sam,

Tak for dit svar. Det er rigtig fedt. De har dog ikke den præcise model, da EX-50 kun har e-sata, men EX-503 også har USB 3.0.

Jeg prøver at skrive til dem i tyskland, og se om de kan skaffe den "rigtige" version.

Tak!

Skal du have dem til at skaffe den til dig, så hør lige midtdata efter det osse.

De har normalt det største udvalg af Lian-Li her hjemme og hjælper dig gerne med specielle ting eller kabinetter, der normalt ikke er at finde på hylderne, når vi snakker Lian-Li. jeg har brugt dem flere gange til at skaffe ting hjem til mig og det har ikke taget mange dage inden jeg har fået dem. De har end da hjulpet mig med direkte kontakt til en mand hos Lian-Li, som har specialbygget mit kabinet til mig.

Ellers er der da osse overclockkers i England, de plejer osse og have et fornuftigt udvalg i Lian-Li.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.