NOGEN der kan give mig det specifikke svar ?

  • hej hvor stærk er en H50 pumpe, har søgt rundt men ikke fundet noget helt præcist svar ? så ville høre om der nogen der kan give mig en samliging, bare et eller andet jeg kan gå efter?!

  • Altså hvor meget vand den pumper i minuttet?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • ved ikke hvordan jeg skal uddybe den mere altså, vil gerne prøve at se om jeg kan få pumpen til at pumpe rundt i en chipset køler og ram køler osse, men har ikke kunne finde noget svar på det og vil enlig bare gerne vide hvor stærk pumpen er så jeg kan finde ud af om den kan trække det rundt eller ej.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    ved ikke hvordan jeg skal uddybe den mere altså, vil gerne prøve at se om jeg kan få pumpen til at pumpe rundt i en chipset køler og ram køler osse, men har ikke kunne finde noget svar på det og vil enlig bare gerne vide hvor stærk pumpen er så jeg kan finde ud af om den kan trække det rundt eller ej.


    Undskyld jeg bander, men hvordan helv*** skal man kunne udlede dette af så dårlig formuleret et spørgsmål!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Undskyld jeg bander, men hvordan helv*** skal man kunne udlede dette af så dårlig formuleret et spørgsmål!!


    Upcoming nerd rage mellem SSDfreak og Korospo.. igen.. igen... igen.. osv. -.-



    Men for at svare på spørgsmålet, ville jeg ikke tro det var muligt (det er dog uden nogen som helst erfaring)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Drop nu al den vrede guys :)


    Vi er her fordi vi har samme interesser og kan lide at hjælpe/få hjælp til det. Skal vi ikke fokusere på det i stedet.


    Angående Overskrift: Det kunne være "Mod til h50" eller "h50 - Hvor kraftig er den?". Er heller ikke helt sikker på om du bare vil have at vide hvor kraftig pumpen er eller om den kan moddes :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det tror jeg sgu ikke, at du kan få den pumpe til at trække.
    Som jeg læser det, så spørger du, om man kan modde en H50 om til et komplet vandloop, det er den slet ikke bygget til uden at dine temps ryger op gennem loftet. Det kan slet ikke svare sig hvis du spørger mig, så må du hellere kigge på det fuld loop sæt, som du kan få ved coolerkit til 1000 bananer, der er pumpen stærk nok til at kunne drive et helt system.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Drop nu al den vrede guys :)


    Vi er her fordi vi har samme interesser og kan lide at hjælpe/få hjælp til det. Skal vi ikke fokusere på det i stedet.


    Angående Overskrift: Det kunne være "Mod til h50" eller "h50 - Hvor kraftig er den?". Er heller ikke helt sikker på om du bare vil have at vide hvor kraftig pumpen er eller om den kan moddes :)


    Absolut ingen vrede, men det bliver værre og værre herinde med ugennemtænkt spørgsmål, hvor vi mere eller mindre skal gætte sig til det opretter tænker.


    Ønsker man seriøst og velovervejet hjælp, så er det mindste man kan gøre da at bruge 2min på at gennemtænke sit spørgsmål.