Heftig gaming pc söges.

  • Hej Alle Sammen


    Jeg har det sidste stykke tid väret på udkig efter en effektiv gaming pc til ligeomkring 10kg
    Eftersom jeg ikke er särlig teknisk hvad angår pc-dele såsom hvilken hastighed processoren/ram/grafikkort osv osv så vil jeg godt have lidt vejlledning.


    Har set denne maskine: http://computerland.dk/product.asp?product=1761
    Den ser nu ganske fornuftig ud, men er den også pengene värd? Eller kan det fås meget bedere for de penge?


    Håber nogen kan hjälpe


    Tak på forhånd.

  • Flyttet til Hardware & Tilbehør.


    Køb & Salg er udelukkende til køb og salg imellem brugerne på Tweak.dk, og det ser umiddelbart ud til, at du søger hjælp til et nyt produkt, og derfor er din tråd blevet flyttet :)


    Udover det, vil jeg gerne benytte lejligheden til at byde dig velkommen på Tweak.dk - forhåbentlig får du et rigtigt behageligt ophold her på siden ;)

  • Ja det var allermest en all-around pc jeg söger. Har en pc lige nu med 2.6 intel i7 860 processor, gts250 grafikkort osv osv. Men har stadig svärt ved, at köre nogle spil som fx crysis i fuld oplösning.


    Men takker ihverfald for jeres henvendelse .


    Hyg jer.

  • smid dog et nyt grafikkort i den som du har og evt OC den lidt så har du en fin maskine.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Enig, det er da for dumt at smide penge efter en ny maskine når du har en forholdsvis fornuftig i forvejen.


    Opgradere med lidt ram + GFX.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • +1 til nyt grafikkort.


    smid et gtx570 eller 6950-70 i.


    og invester hellere i god lyd eller lign. din cpu ser fin ud som den er.

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

  • Jeg har også som i selv siger overvejet at udskifte grafikkort. Men problemet ligger i, at jeg ikke kan finde nogle steder om mit bundkort understötter et så kraftigt grafikkort som i taler om eller ihvertfald lign..



    Det her er mine nuvärende specifikationer:



    CPU: Intel Core I7 860 2,8Ghz
    Køler: Intel Box Cooler, Low Noise
    Bundkort: Asrock H55M-LE Bundkort
    Ram: 2x2GB PC10600 1333Mhz DDR3 Ram
    HDD: 500GB 7200 RPM 16mb Sata2
    Drev: 22x +/-RW DVD Brænder
    Nvidia GeForce GTS 250
    PSU: 600w Low Noise 12-18DB Low Noise Gaming PSU

  • Så vidt jeg ved så handler det om, at dit bundkort kan trække PCI-Express 2.0 og det kan det. Så du burde sagtens kunne smide et GTX570 eller et HD6950-70 i.


    Kan klart anbefale 6950'eren - har den selv og den fungerer fantastisk! (har også flashet det, men det fungerede også fantastisk inden ;))

  • Hvis der ikke overclockes kan den psu sagtens tage et hd6970/gtx570. Men du burde jo have råd til både psu og gfx, nu hvor det ikke er en hel pc du skal have fat i alligevel.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hmm hvis jeg evt skulle overclocke min cpu, ved i så hvem jeg kan henvende mig til? eftersom jeg ikke er helt med på hvad der skal pilles ved i bios osv.
    Har nemlig aldrig gjort det för. ;)

  • Du kan læse lidt her under katergorien Overclocking og køling, ellers lav en tråd og så skal vi nok prøve at hjælpe dig..


    Ved dog ikke om du bundkort er det stærkeste til OC, men det er da et forsøg værd.


    Har ikke arbejdet med Asrock i mange år.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB