Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. januar 2011, 19:26

Hej

Vil der være en stor foreskel på at tage et mini- ATX kort i forhold til et ATX kort på p67 platformen?
Hvad er foreskellen på disse 2 bundkort, hvis man tænker performance..?
kan nemlig ikke rigtig finde nogen steder hvor de virkelig stiller dem op mod hinanden..

Tak

2

onsdag, 19. januar 2011, 19:42

tror ikke du vil finde nogen performance forskel af betydning.

du mister nogle få extension port muligheder ved at gå mATX, men får tilgengæld muligheden for at installere i mindre kabinet, og spare lidt på prisen.

Dog kan jeg se når jeg laver comparision på asus.com af de 2 bundkort at der ser ud til at være færre overclocking tweaks i bios's. mest mht til voltage regulator, enten det eller også har de bare glemt at fremhæve det for at forsøge at sælge de andre bedre :)

Kan ikke forestille mig at bios'en er anderledes. og den har da også de samme cpu'er (inklusiv K modellerne) på QVL

i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.