Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Har jeg fundet ud af, havde ikke så meget tid her i går til at kigge. men tror lige at jeg vil vente og så få ham til at smide lidt mere guld til den. Hov lang tid er der til at bærbare er med de nye sandy brigde?
Oprindeligt indlæg af Soltarion
Har jeg fundet ud af, havde ikke så meget tid her i går til at kigge. men tror lige at jeg vil vente og så få ham til at smide lidt mere guld til den. Hov lang tid er der til at bærbare er med de nye sandy brigde?
De er ved at ramme DK, men se bort fra dette med dit budget
Jah, nu siger du noget... Han skal jo enlig ikke game eller lign sygt meget så derfor skulle jeg måske finde noget mindre overdrevet for hans vedkommende.
Oprindeligt indlæg af Soltarion
Jah, nu siger du noget... Han skal jo enlig ikke game eller lign sygt meget så derfor skulle jeg måske finde noget mindre overdrevet for hans vedkommende.
Start nu med at klarlægge, hvad det er I skal bruge produktet til.
Gennemtænk det, og vend retur.
Det er jo umuligt for os, når du kontinuerlige ændrer krav