Hjælp til skærm :)

  • Hej Tweak og nørder :P


    Jeg var ude i Elgiganten i dag, og der kom jeg til at kigge på en skærm fra Apple. Og må jeg indrømme at den havde et MEGET GODT billede, men da jeg så hørte prisen, var jeg tæt på at falde død om!:O


    Men så tænkte jeg ved mig selv, at en nørd herinde fra, måske viste hvilket panel de kører med :) For der må findes andre producenter, som også bruger et magen til panel til deres skærme:)


    Så hvis en nørd herinde kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad :)


    mvh
    ~G

  • Som så meget andet med Apple, så er det vist en hemmelighed. Jeg er dog helt enig i at de har et suverænt billede.


    Hvis du vil have noget tilsvarende, så vil jeg tro du minimum skal ud i noget Dell UltraSharp som kører med et IPS-panel.

  • I mine øjne er Dell UltraSharp de bedste skærme du får til prisen. Jeg har ikke stiftet personlig bekendtskab med deres billige modeller, men de har fået fine anmeldelser og kører naturligvis også med IPS-panel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    I mine øjne er Dell UltraSharp de bedste skærme du får til prisen. Jeg har ikke stiftet personlig bekendtskab med deres billige modeller, men de har fået fine anmeldelser og kører naturligvis også med IPS-panel.


    Okay :) Men hvilke af deres Ultrasharp skærme har du prøvet? :)