Julepalme: Ang. det med SSD så lyder det måske som en ide at vente eftersom man kan hente næsten dobbelt hastighed ved det og hvis de alligevel koster det samme, så ville det jo være genialt. Jeg har 2xSamsung F1 diske i raid lige nu og de kører sådan set ok.
HerrMansen: Ang. TRIM og SSD i raid, så har jeg læst at Intel har udgivet en driver der fixer TRIM i RAID0 og RAID1 på deres controllere.
madz: Med hensyn til ram, så lyder det til at det sådan set er lige meget hvad man vælger nu til dags, hvis jeg ikke læser forkert?
madz: Og mht til ASUS GeForce GTX460, så er det ikke et jeg skal købe. Købte det for et par måneder siden, da jeg opgraderet mit 8800GTS, så burde nok kunne holde et par måneder endnu.
Thyzon: Synes også selv jeg har valgt rimelig rigtigt med hensyn til bundkort og kabinet (elsker Lian Li's design på det fleste kabinetter). Mht. køler, så har jeg også hørt rigtig godt om Corsair's H50+H70 kølere og har kigget rigtig meget på dem selv, men ville lige høre nogen eksperter af om der var andre muligheder

- Ang. en opgradering til i7, så mener jeg ikke selv at det kan betale sig. Får nok alligevel ikke brug for 8 kerner i den nærmeste fremtid.
Siger tak for svarene indtil videre. Kom endelig med mere godt info, hvis I har nogen.