Popcorn Hour A-210 fryser fast?

  • Hey alle


    Jeg har købt mig en Popcorn Hour A-210 med en Samsung Ecogreen 2tb hdd til. Nu har jeg så fået det sat sammen og sat op, MEN når jeg starter torrent programmet i maskinen, går der ikke længe (1-12 timer) før maskinen fryser fast. Jeg kan ikke engang få billedet frem på skærmen, så jeg er nød til at slukke den, og starte op igen, for at det samme kan ske igen, medmindre jeg slukker for torrent programmet. Jeg har ikke haft tændt for torrents i 3-4 dage nu, og så kører den bare.


    Nogle der kan genkende problemet og som evt. har et svar?


    På forhånd tak


    //Alex

  • Lidt urelateret, men jeg har haft samme problem med min Windows Server 2003 når den kører uTorrent, min Buffalo Router når den kører dens eget BT program.


    Jeg gætter på at det enten er en software fejl der låser maskinen ned, eller evt. overbelastning fra CPU'ens side. Torrents are serious business, der suger godt med resourcer når du begynder at dele flere ting på én gang.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |