Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. januar 2011, 21:09

Hey alle

Jeg har købt mig en Popcorn Hour A-210 med en Samsung Ecogreen 2tb hdd til. Nu har jeg så fået det sat sammen og sat op, MEN når jeg starter torrent programmet i maskinen, går der ikke længe (1-12 timer) før maskinen fryser fast. Jeg kan ikke engang få billedet frem på skærmen, så jeg er nød til at slukke den, og starte op igen, for at det samme kan ske igen, medmindre jeg slukker for torrent programmet. Jeg har ikke haft tændt for torrents i 3-4 dage nu, og så kører den bare.

Nogle der kan genkende problemet og som evt. har et svar?

På forhånd tak

//Alex

2

tirsdag, 11. januar 2011, 21:32

Har du prøvet med en anden torrent klient, eller opdateret popcornen ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Simon Bay" (11.01.2011, 21:37)

3

tirsdag, 11. januar 2011, 21:48

Den er helt up to date.. Så ved ikke lige

4

tirsdag, 11. januar 2011, 22:34

Lidt urelateret, men jeg har haft samme problem med min Windows Server 2003 når den kører uTorrent, min Buffalo Router når den kører dens eget BT program.

Jeg gætter på at det enten er en software fejl der låser maskinen ned, eller evt. overbelastning fra CPU'ens side. Torrents are serious business, der suger godt med resourcer når du begynder at dele flere ting på én gang.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

5

fredag, 14. januar 2011, 15:52

Har gendannet fabriksinstillinger og startet forfra med nye torrents, men med samme problem.
Kan ikke finde andre torrent klienter..?

Hjælp..?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.