Hvilken HW skal jeg vælge?

  • Jeg skal bruge HW som er i stand til at afspille video, måske med mulighed for bruger feedback (nogle knapper som OK/Cancel, Yes/No, eller felter hvor man skal indtaste telefon nummer via en nummerisk tastatur, eller email adresse via alfanumerisk tastatur - touchscreen funktionalitet).
    Jeg har ingen specielle ønsker for OS eller HW platform, det er bare vigtigt at det er noget jeg kan udvide med scripts som skal afspille video sekvencer fra en mappe, samt styre HW sådan at den sparer energi (slukker skærm og andre funktioner).
    Jeg kan ikke se at der er brug for nogen stor hukkomelse, så det kan lige så godt være SD kort i stedet for HDD, med firmware/OS i indbygget Flash eller på selve kortet hvis det bliver ikke for stort.
    Der er ønske om fjernadgang for opdatering af video og firmware, måske 3G via dongle? Eller GSM med SIM kort stik?


    Hvad skal jeg går for: der er efterhånden kommet en del tablet PC med 7'', 10'' osv. skærme, og der er også prisbillige alternativer fra Kina?
    Eller skal jeg vælge lille PC som fit-PC2 og koble lille touchskærm med DVI og USB stik for touch funktionalitet?
    Eller skal jeg vælge noget halt andet, som for eksempel noget embedded HW, en slags development board som man bruger for eksempel til forskellige processorer?


    Hvad er jeres kommentarer?