Så stod min gamer stationær af?

  • Hej Tweak :)


    Jeg satte mig lige ind til min stationær her til morgen og kiggede lidt online.
    Lige pludseligt (under meget lavt load) flimrede skærmen hurtigt og BSOD kom lyn hurtigt frem.
    PC'en startede så automatisk igen, men allerede lige efter boot screen lavede den samme manøvre. Jeg så lige noget i stilen med "Physical memory" som fejl.
    Dernæst prøvede jeg safe mode, men med samme problem igen. Denne gang stod der "IRQL_not_less_or_equal".
    Setup står i mit signature, kører med Windows 7.
    Jeg har haft lidt problemer med at køleren til grafikkortet "tikkede" en smule de første 15 minutters tid efter start-up.


    - Tror i jeg skal prøve at gøre sådan at den ikke lukker ved BSOD og så skrive den ned engang, eller er det for risikofyldt? Lige nu kan jeg jo ikke engang komme ind i Windows.

  • prøvet at boote med kun 1 ram klods?

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • 1 af dine ram klodser er stået af.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.