Kan man købe Macbook fra Apple.com ?

  • Næppe - ikke medmindre at du har en Amerikansk addresse du kan sende maskinen til osv...

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • er måske ikke helt enig der herrmansen, for da ipad udkom kunne du godt bestillen den fra den Apple.com, en af mine venner gjorde det nemlig :).


    EDIT: men! skal jo ikke kunne sige at de måske har lavet det om og om man overhovedt kan med en mac book.

  • Det kan da godt være at de har ændret det med iPad'en - men jeg har lige været derinde og de spørger efter en ZIP code, og så kommer jeg ikke længere uden et Apple logon. Så der er jo ikke andet for end at prøve og se om det virker.


    Ellers er der jo Humac der giver en lille student rabat på deres bærbare. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvis man bestiller fra USA, skal man jo også regne moms, told og importgebyr oveni.


    Så tror jeg ikke det varer længe før end det ikke kan betale sig længere.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.