Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

19

torsdag, 6. januar 2011, 15:30

okay..

prøv at køre dem i nr2 og 3 se om der virker også prøv dem i 1 og 2 os, det er jo forsøget værd..

20

torsdag, 6. januar 2011, 15:56

Har prøvet at køre normalt crossfire og stadig sort skærm....så har jeg ladet tingene være andet end jeg har smidt vga stikket over i slot 2 og så køre det...andet end at det ikke registrere gfx i slot 1 :rolleyes:

21

torsdag, 6. januar 2011, 16:10

bruger du vga ?, altså når jeg smider vga i mit kort og nr2 skærm med dvi i så for jeg sort skærm på den der køre med vga ?, kunne det være dit problem ?

22

torsdag, 6. januar 2011, 17:09

Endnu et fremskridt er at jeg køre i crossfire nu.....problemet er at det er i slot 2 og 3 og derved køre jeg kun med x8 istedet for x16 i slottene :-/

Slot 1 vil bare ikke virke med kortene :weep:

Jeg køre kun med 1 skærm og det er vga

23

torsdag, 6. januar 2011, 17:17

okay, hmm ja.. det jo både posetivt og negativt :)

24

torsdag, 6. januar 2011, 18:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tanis80
Endnu et fremskridt er at jeg køre i crossfire nu.....problemet er at det er i slot 2 og 3 og derved køre jeg kun med x8 istedet for x16 i slottene :-/

Slot 1 vil bare ikke virke med kortene :weep:

Jeg køre kun med 1 skærm og det er vga

x8 hastigheden har ikke betydning for et 5750,så du mister altså ikke performance ved det,men træls er det da.Har du prøvet at ha et kort i slot 1,og så clear cmos,med kortet i,en ordentlig clear cmos,ikke bare batteriet ude ?

25

torsdag, 6. januar 2011, 20:53

Prøv og klik på min cpu-z valid i min signatur og så se på hastigheden på begge mine gfx......det er godt nok weird

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement